Dah Lengkap Barang Hantaran?


posted by Aimi Fadlini

No comments

Assalamualaikum B2B! How are you? Alhamdulillah moga sihat2 semuanya..Aimi dalam proses menghabiskan duty bunga telur salwa and then bunga tangan suria yang InsyaAllah vogue nanti :)

Ok, barang hantaran Aimi dulu 7 balas 9 sahaja..buat apa la nak banyak2 sangat..poning pale nanti..hehe..Tapi pastikan setiap barang hantaran kita tu akan memberi manfaat kepada kita selepas berkahwin nanti..Kiranya berguna la hadiah2 hantaran pemberian si suami dan si isteri..

Di sini, Aimi nak bagi cadangan untuk mereka yang nak Al-quran sebagai hantaran nanti..Apa kata Al-quran digital? I know price its a bit pricey sebab RM350 ke atas! 0.0 Oh man! Mahalnya! Tapi difikirkan kembali Qalam Al-quran digital banyak kelebihannya, antaranya:

1. dapat kelulusan Jakim & KDN
2. Suara bacaan oleh Qari2 terkenal &  semakan oleh 35 panel Jakim
3. ada terjemahan dalam bahasa melayu (dengan memahami moga dapat bimbing kita menjadi hamba Allah yang     
     lebih  beriman)
4. boleh rakam suara dan dengar kembali bacaan
5. boleh masukkan memory card utk play mp3
6. ada charger
7. Warranty 1 tahun!!!!
8. ada cable transfer
9. ada earphone

Pergi ke Syurga bersama pasangan anda..

Dalam satu Pakej Qalam Al-quran Digital ini:

1 alquran
buku panduan solat, doa, alif ba ta, surah pilihan
1 qalam
1 pen reader
1 earphone
charger
usb cable
kotak quran
warranty card

GOOD NEWS!!

Apa yang Aimi nak bagitahu ini....GOOD NEWS!! Penjimatan duit poket anda sebanyak RM100 sempena nak Ramadhan ini..Aimi ada kenalan yang offer price RM290! I am serious! Aimi tak tipu so sesiapa di luar sana yang nak tempah Qalam Al-quran digital ini boleh comment di sini ataupun email Aimi di aideaentreprise@gmail.com or through my facebook also can!


Mari kita betulkan tajwid bacaan kita dengan itu pahala pun bertambah, dah pandai baca dengan tajwid yang betul boleh lah turunkan ilmu ke anak-anak nanti..x perlu hantar anak kita belajar mengaji Al-quran dengan orang lain..Biar si suami ataupun kita sahaja mengajar anak kita membaca Al-quran..kan lebih afdhal! hee..Plus Qalam Al-quran digital ini user friendly & even KIDS LOVE IT! Budak2 kan suka belajar so dari kecil kita perlu lah dedahkan ilmu ini supaya senang membentuk anak kita menjadi anak soleh..AMIN!

Hari-hari mengadap Qalam Al-quran digital ini..Sejuknya lah hati kita sebagai ibubapa kan! :)

Ok lah, renung-renunglah list hantaran anda yang anda rasa macam tidak penting , tukarkan ke Qalam Al-quran digital ni..Moga2 lebih berkat hidup kita sebagai suami isteri di kemudian hari..Ke syurga bersama-sama, tambah pula dengan seri anak-anak yang soleh / solehah..Alhamdulillah Amin


" I work ART - Aimi Fadlini "

Leave a Reply

Aimi Fadlini @ Aidea Enterprise. Powered by Blogger.